loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin بازدید : 161 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود رایگان چیت وال هک برای کانتر 1.6 (آنلاین)

یک چیت فوق العاده که در بیشتر سایت ها به قیمت های 5،10 و ... تومان میفروشن رو در بت بلاگ رایگان دانلود کنید

Admin shahab بازدید : 120 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.


Admin shahab بازدید : 125 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

با جوجو که یک پاندای جادوگر بوده و دوست مارمولکش یعنی Peyo همراه شوید در حالی که آن ها راهی سفری خطرناک و اسرارآمیز می شوند تا پدر جوجو و دنیا را از دست یک شیطان قدیمی نجات دهند. در این بازی شما می توانید بدوید، بچرخید و با یک دوست و یا فامیل خود که مارمولک را انتخاب کند، به نبرد با رئیس های بدطینتی که در بازی قرار داده شده اند به نبرد بپردازید.

JUJU PC-HI2U

 

 

Admin shahab بازدید : 108 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی Construction Simulator 2015 شما بیش از ۱۵ ماشین ساخت و اجرای واقعی را به دست خواهید گرفت که توسط Liebherr, Still و MAN با گرافیک های ۳بعدی بسیار باکیفیت ساخته شده اند. فندانسیون یک خانه را توسط ماشین های واقعی اجرا کنید، سیمان را به پنل های دیواری یک کارخانه توسط یک پمپ سیمان بسیار بزرگ بریزید، یا ثبات دست های خود را با به دست گیری تراس های بسیار بزرگ توسط کرن ها امتحان کنید.

Construction Simulator 2015 PC-CODEX

 

Admin بازدید : 124 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC با لینک مستقیم و رایگان

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند

639766_224065_front

 

بازی Counter Strike Global Offensive یکی از سری های پایه گذار سبک مولتی پلیر شوتر، قطعاً Counter-Strike می باشد که در سال های اخیر چند نسخه از آن را در بازار دنیای بازی مشاهده کرده ایم. همه ی ما با محیط آجری رنگ و در و دیوارهای عنوان Counter-Strike 1.6 خاطره داریم. از سال 2000 که این عنوان روانه بازارهای جهانی شد تا همین امروز که قرار است نسخه ی جدیدی از این سری انتشار یابد، در گیم نت های سراسر ایران از این عنوان استقبال می شد و هر روز افراد زیادی برای یک راند بازی کردن این عنوان راهی گیم نت ها می شدند. پس از موفقیت این عنوان، Valve بیکار ننشست و چهار سال پس از عرضه ی Counter-Strike 1.6، عنوان دیگری از این سری را اما اینبار با نام متفاوت تر Counter-Strike Source منتشر ساخت و هنوز هم آپدیت های بسیاری برای این عنوان از سوی سازنده ی خوش نام آن منتشر می شود. حال چند سالی است که دیگر انجام این بازی ها خسته کننده شده است و در همین راستا کمپانی Valve قصد دارد در تاریخ 21 آگوست سال جاری، نسخه ی جدیدتری از این سری را با نام (CSGO) Counter-Strike: Global Offensive روانه ی بازارهای جهان کند. این عنوان قصد دارد با مپ های بیشتر و اسلحه های جذاب تر از دو نسخه ی قبلی خود، بار دیگر جانی تازه به این سری ببخشد و تا مدت ها طرفداران این سبک را درگیر خود کند. حال با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه ی بازی و اطلاعاتی که از این عنوان در دسترس بود، بر آن شدیم تا شما مخاطبان سایت صابرفان را با پیش نمایشی مختصر از این عنوان همراه سازیم.پس از موفقیت نسخه ی های قبلی این سری، کمپانی پرآوازه ی Valve اینبار قصد دارد با عرضه ی نسخه ی دیگری از این سری با نام Counter-Strike: Global Offensive دنیای مولتی پلیر بازها را متحول کند. تمامی مپ ها و سلاح عناوین قبلی این سری، در این عنوان حضور خواهد داشت.

Admin بازدید : 122 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (1)

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

 

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Admin shahab بازدید : 108 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

                                                                                                                       

                                                                                     

    

Admin shahab بازدید : 210 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

 

  نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

در بخش گیم پلی بازی فیفا ۱۵ شاهد تغییراتی در هوش مصنوعی دروازه بان ها هستیم. واکنش دروازه بان در صحنه ها بسیار زیبا و تاثیر گذار بوده است و این حرکات به همراه انیمیشن بازی نیز بسیار زیبا کار شده است. از ویژگی های جذاب اضافه در بخش گیم پلی بازی می توان به وقت کشی هنگام کارت دادن داور اشاره کردن که در این حالت دیگر امکان رد کردن یا همان Skip وجود نداشته و باید بازی ادامه پیدا کند. بسیاری از باگ های نسخه قبلی فیفا نیز حل شده است که از مهترین آن می توان به پرتاب توپ اوت اشاره کرد که دیگر از دویدن بیهوده سمت توپ خبری نخواهد بود. تغییراتی نیز در بخش شوت زدن بازی احساس می شود و آن بازگشت شوت های رویایی بغل پا می باشد. انیمیشن هایی زیبایی به بازی اضافه شده که واقعا نمیتوان از آنها گذشت. حرکات بازیکنان کاملا نرم شده و به واقعی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است. صحنه های آهسته بعد از گل ها و حتی بین دونیمه تغییرات بسیار زیبایی داشته اند که مطمئنا ترجیح خواهید داد همه آنها را تماشا کنید.

از تکنیک های جدید فنی که صحبت کنیم می توانید به صورت همگانی حمله و یا دفاع کنید که از بخش های زیبای این بازی خواهد بود. کرنرها نیز هدفمند شده و می توانید با توجه به نوع کرنر واکنش های خاصی را از بازیکنان شاهد باشید. اما مطمئنا نمی توان این سری را نیز بی عیب و نقص دانست و این امری طبیعی است و مطمئنا طی انتشار آپدیت های بازی حل خواهند شد و شما می توانید سال فوتبالی را با FIFA 2015 سرگرم باشید و مطئمن باشید که این سری نیز رضایت شما را جلب خواهد نمود. هم اکنون می توانید بازی FIFA 15 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای pc از سایت بت بلاگ دریافت نمایید.

 

 

 

بخش گرافیک بازی به طور حتم برای همگان جذاب خواهد بود. همانطور که در نسخه دمو نیز شاهد بودیم هنگام بارانی شدن هوا شاهد گلی شدن زمین و کثیف شدن لباس بازیکنان خواهیم بود و این تغییر حتی در نوع بازی و حرکات توپ نیز تاثیرگذار خواهد بود. تکان خوردن موی بازیکنان در حین حرکات نیز در این سری وجود خواهد داشت اما در کنار هر ویژگی که نقض آن را بیان کردیم در این بخش نیز همچنان فیس بعضی بازیکنان ریتم مصنوعی خود را دنبال کرده است. گرافیک چمن سه بعدی شده و بهبود ویژه ای داشته است که حتی روی چهره بازیکنان نیز تاثیر گذار بوده است. چمن ورزشگاه در هنگام برخوردها کنده می شوند و خراب شده اما تاثیر چندانی در گیم پلی ندارد. صداگذاری بازی نیز که همچنان بی عیب و نقص و پیشتاز پیش می رود و واقعا زیبا و دلنشین خواهد بود و شامل گفت گوهایی میان بازیکنان و تیم ها خواهد بود. Martin Tyler و Alan Smith نیز همچنان با صدای گرم خود به گزارش بازی پرداخته و بازی را برای شما تفسیر می کنند.

Admin shahab بازدید : 97 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Planetary Annihilation برای کامپیوتر

Planetary Annihilation بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . استعمار و نابودی دشمنان در جنگ های بین سیاره ای هدف اصلی و شاکله بازی را تشکیل می دهد. هزاران واحد از دشمنان به همراه سفینه های خود را سیاره ها حمله ور می شوند و قصد تصرف آنجا را می کشند. شما در نبردی منحصربفرد به مقابله با آنان می پردازید و از ابزارهای قدرتمند دفاعی مخصوص نبردهای سیاره ای بهره می برید.

بازی شامل روبات ها و ماشین آلات بسیار پیشرفته جنگی می باشد که با حالت گرافیکی و گیم پلی پویای بازی می توانید سراسر هیجان را تجربه کنید. حنگ هایی در وسعت کهکشان رخ خواهند داد و شما در مرکز فرماندهی به صورت پیشرفته نیروها را هدایت خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی Planetary Annihilation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت بت بلاگ دریافت نمایید.

Admin بازدید : 118 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

The Sims 4 PC-RELOADED

 

the-sims-4-pc-cover-small.jpg

 

dvd دانلود بازی The Sims 4 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

Admin بازدید : 147 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی The Sims 4

لینک مستقیم و کیفیت عالی قرار گرفت !

کرک ورژن ۶ قرار گرفت | تست شده!

برطرف شدن تمامی باگ های بازی + DLC جدید

دانلود بازی The Sims 4

اگر میخواهید در دنیای گیم و مجازی تشکیل خانواده دهید و به سراغ ماجراجوی های مختلف به زندگی بپردازید. عنوان The Sims 4 بهترین انتخاب است. به تازگی سازندگان تریلری به مدت ۲۰ دقیقه از این عنوان منتشر کرده اند که در آن بعد های مختلفی از گیم پلی را به نمایش خواهد گذاشت پس اگر از طرفداران این سری بازی و عنوان The Sims 4 هستید این ویدیو گیم پلی را از دست ندهید.

Admin بازدید : 271 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه اصلی بازی FIFA 15 برای کامپیوتر PC

fifa 15 دانلود نسخه اصلی بازی FIFA 15

 

نسخه اصلی بازی FIFA 15 منتشر شد این بازی، توسط شرکت EASports منتشر می شود و شبیه ساز یکی از موردعلاقه ترین ورزش های جهان، یعنی فوتبال است. این بازی به صورت سالانه منتشر می شود، برای همین طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. فیفا 15 اولین بازی کامپیوتری است که از موتور بازی سازی Ignite engine بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 3,498
  • بازدید سال : 43,916
  • بازدید کلی : 731,910