loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin shahab بازدید : 141 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

ماشین های کوچک با جذابیتی فوق العاده . در این ساعت از دانلود ها یکی از جذاب ترین بازی های مسابقاتی که دارای گیم پلی بسیار جذاب میباشد آماده کرده ایم . در این بازی شما ماشین خودتون رو انتخاب میکنید و سپس مسیر مورد علاقه ای که تمایل به مسابقه دارید و مسابقه شروع میشود . صدای موتور ماشین ها به گوش میخوره . با گرافیک فوق العاده همراه نیتروژن شما باید تلاش کنید تا نفر اول شوید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


Admin shahab بازدید : 108 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 


Admin shahab بازدید : 80 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

Fail Hard یک بازی هیجان انگیز و در سبک بازی های موتور سواری می باشد . تجربه ای جدید برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بدلکارن جهان که می توانید آنرا در یکی از بهترین و سخترین تمرینات بیابید. در این بازی وظیفه شما این است تا با هدایت موتور و عبور از موانع متعدد مراحل را به اتمام برسانید . فیزیک بازی Fail Hard امکان انجام حرکات نمایشی خطرناک و پرش های منحصر به فردی را برای شما فراهم می سازد.هدف شما رسیدن به صدر بدلکار موتورسواری جهان می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 


Admin shahab بازدید : 171 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Icecream Image Resizer ابزاری ضروری است که امکان ویرایش و تغییر سایز عکس ها را به صورت دسته ای فراهم می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید یک یا چند پوشه را به نرم افزار اضافه کنید و در عرض چند ثانیه انها را تغییر اندازه دهید ، فقط کافیست محل ذخیره سازی را تعیین و روی دکمه Resize کلیک کنید . این نرم افزار از از تمام فرمت‌های گرافیکی مانند JPEG، JPG، PNG، BMP و TIFF پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید ارتفاع و عرض تصاویر را به صورت دستی و یا خودکار تغییر دهید. قابلیت Drag & Drop ، تعیین ابعاد برای استفاده در سایت ها و گوشی ها ، حفظ کیفیت اصلی تصویر و … از ویژگی های Icecream Image Resizer است .


Admin shahab بازدید : 108 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

Bad Roads 2 نسخه دوم بازی جالب رانندگی در جاده های بد است که توسط Laurent Bakowski توسعه یافته است. اگر ادعا رانندگی دارید، قدرت و مهارت رانندگی خود را در این بازی Bad roads2 نشان دهید و در حالی که حیوانات را حمل می کنید باید مواظب باشید در این جاده نا هموار آنها را از دست ندهید. در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که بازی جاده های بد ۲ با داشتن ویژگیهای ذکر شده به همراه امکان بازی دونفره و موزیک شنیدنی پتانسیل این را دارد که شما را مجذوب خود کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 


Admin shahab بازدید : 120 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.


Admin shahab بازدید : 118 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

Leo’s Fortune یکی دیگر از سری بازی های بی نظیری می باشد که توانسته است جوایز بسیاری را دریافت نماید! او بسیار ناراحت و غمگین است و حالا نوبت شماست که به او کمک کنید تا طلاهای دزدیده شده خود را بیاید . او و شما نمی دانید سارق چه کسی است و تنها سرنخی که از دزد طلاها موجود است این است که Leo متوجه می شود در جنگل تعدادی از طلاهایش بر روی زمین افتاده و باید با این راهنمایی به Leo برای بدست آوردن دزد طلاهایش کمک کنید تا طلاها دوباره به دست صاحب اصلی اش یعنی LEO برسد .بازی Leo’s Fortune مبتنی بر فیزیک طراحی شده و در آن گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای عالی و گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا را تجربه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 280 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

 IRT Deadliest Roads (2010) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم  در ادامه مطلب قرار گرقت|

 

 

 

خلاصه داستان: سه نفر از بهترین و حرفه ای ترین راننده های کامیون آمریکا در این مستند قرار است از مرز های و مناطق مختلفی عبور کنند که باید به مقابله با بی رحم ترین و خطرناک ترین مناطق جهان بپردازند.هیمالیا و برخی از جاده های هند ، از جمله این مناطق مرگبار هستند که این رانندگان باید با آنها روبه رو شوند و هر آنجه تجربه در ۴۰ سال رانندگی آموخته اند به کار ببرند.آنها مجبورند به جاده ها عادت کرده و در شرایطی که تا کنون تجربه نکرده اند رانندگی کنند. رانندگی در صخره هایی با ارتقاع ۱۰۰۰فوت، مقابله با بهمن های ناخواسته ، ارتباط با مردمی که زبان آنها را نمیفهمند، در معرض درجه حرارت های خصمانه قرار گرفتن ، ازجمله گزینه هایی است که اعصاب راننده ها را تست خواهد کرد.هم اکنون میتوانید این مستند زیبا رااز بت بلاگ دریافت نمایید.

 

Admin shahab بازدید : 109 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱00 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱9۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

Admin shahab بازدید : 62 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

CN Superstar Soccer یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای iOS منتشر شده است! در بازی CN Superstar Soccer شما بایستی شخصیت کارتونی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه فوتبال را آغاز نمایید .در این بازی انواع شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما وجود دارند و باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا از میان این هشت شخصیت کارتونی یکی را به عنوان کاپیتان خود انتخاب کرده و در محیطی بسیار رنگارنگ و گرافیکی که تاکنون هرگز نظیر آن را مشاهده نکرده اید به بازی بپردازید و رقیبان را شکست دهید! این بازی دارای گرافیکی فانتزی و کارتونی و محیطی شاد و سرشار از رنگ می باشد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 172 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

Gone Girl Webrip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سانسورشده و بازبینی توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۱جایزه گلدن گلوب، برنده ۶جایزه و نامزد دریافت ۹جایزه دیگر|

 

 

 

خلاصه داستان: با ناپدیدی همسرش، این موضوع مورد توجه اصلی در رسانه ها قرار می گیرد و مرد متوجه می شود که توجه همه به وی جلب شده است، در حالی که وی ممکن است بی گناه باشد و …

Admin shahab بازدید : 124 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  White House Down   را قرار بدهیم داستان فیلم از این قرار است که در جریان ملاقات یک پلیس پارلمان به همراه دخترش از کاخ سفید ، توطئه و حمله ای به کاخ سفید شکل میگیرد و حال این پلیس دست به هر کاری میزند تا بتواند جان دخترش ، همچنین رئیس جمهور آمریکا و کل کشور را نجات دهد……. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از بت بلاگ باشید.

 

Admin shahab بازدید : 125 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

با جوجو که یک پاندای جادوگر بوده و دوست مارمولکش یعنی Peyo همراه شوید در حالی که آن ها راهی سفری خطرناک و اسرارآمیز می شوند تا پدر جوجو و دنیا را از دست یک شیطان قدیمی نجات دهند. در این بازی شما می توانید بدوید، بچرخید و با یک دوست و یا فامیل خود که مارمولک را انتخاب کند، به نبرد با رئیس های بدطینتی که در بازی قرار داده شده اند به نبرد بپردازید.

JUJU PC-HI2U

 

 

Admin shahab بازدید : 122 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Designer نام یک نرم افزار در زمینه طراحی آسان و سریع و سپس چاپ پوسترها، بنرها و علامت های مختلف می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ای از پوستر های از قبل طراحی شده می باشد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زاویه و شفافیت عکس ها، دارای قالب ها و طرح های بسیار زیبا در زمینه های مختلف، کاربرد بسیار آسان در استفاده، محیط کار همه کاره با پشتیبانی از Unicode و … اشاره کرد. همچنین پس از ساخت طرح خود می توانید آنرا چاپ کرده و از آن در زمینه های مختلف استفاده نمایید.

 

Admin shahab بازدید : 198 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

SpongeBob SquarePants (1999-?) 480p DVDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

قسمت های ۱۰۹ تا ۱۲۴ اضافه شدند

|توجه مهم!! عزیزانی که برای آن ها قسمت های جدید نمایش داده نمی شود،

لطفا از کلید ترکیبی CTRL+F5 برای بارگذاری مجدد صفحه استفاده کنند تا قسمت های جدید نمایش داده شود

 

 

 

 

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

 

 

Admin shahab بازدید : 110 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Now Browser یک نرم افزار قدرتمند، بسیار سبک و سریع در زمینه مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است .این مرورگر با بهره گیری از تم Google Now رابط کاربری ساده اما زیبایی را فراهم کرده است. یکی از قابلیت های بارز این مرورگر باز کردن حداکثر تا ۵ تب می باشد و از فلش پلیر اصلی اندروید ۴٫۱ و ۴٫۲ پشتیبانی می کند. این مرورگر به صورت کامل از فایل های متنی سنگین و هر آنچه که فکرش را کنید پشتیبانی می کند. شاید باورش سخت باشد اما این مرورگر فقط ۱۷۱ کیلوبایت حجم دارد! برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 140 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

تمام شهامت و شجاعت خود را جمع کنید و همراه با شخصیت اصلی بازی Dragon’s dungeon وارد غار خطرناک اژدها شوید. بیش از ۱۰۰ نوع هیولا در داخل این غار های زیر زمینی انتظار شما را می کشد تا وارد رقابت مرگ و زندگی با شما شوند. در این بازی شش شخصیت مختلف وجود دارید که هر کدام دارای مهارت ها منحصر به فردی می باشند ان ها را انتخاب کنید و وارد زیر زمین های که پر از هیولاهاست شوید. دالان های پیچ در پیچ زیر زمینی را کاملا کاوش کنید و از فکر خود برای استفاده از آیتم هایی که در طول راه بدست آورده اید استفاده نمایید تا بتوانید از پس ماموریت خود به خوبی بر بیایید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

Admin shahab بازدید : 90 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

Admin shahab بازدید : 121 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

CCleaner یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا است . پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی گوشیتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر گوشی کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از فایل ها می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 106 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin shahab بازدید : 132 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

وارد دنیایی فانتزی شوید و آماده ماجراجویی شوید، قهرمان خود را با آیتم ها و سلاح های مختلف مجهز کنید و به نبرد انبوهی از دشمنان بروید. در این بازی چه چیزی را به دست خواهید آورد؟ آیا یک جادوگر می شوید، شوالیه یا اینکه فردی بدنام در تاریخ خواهید شد که همه با بدی از شما یاد می کنند و دیگر جایگاهی در میان مردم نخواهید داشت. Battleheart Legacy یک بازی ایفای نقش بسیار زیبا و جذاب می باشد . همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 99 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Afterlight یکی از بهترین ترین نرم افزارهای عکاسی و دوربین از استودیوی Simon Filip برای اندروید است . Afterlight برنامه ای است که یک دوربین برتر نسبت به دیگر برنامه های ویرایش عکس دارد و ویرایش عکس ها در آن با شماری از فیلترها این برنامه را از برنامه های دیگر برتر می سازد و برای شما ایجاد خلاقیت می کند! اگر بخواهیم بخش های مختلف این نرم افزار کاربردی را معرفی کنیم به طور کلی می توانیم بگوییم که بخش عکس برداری برنامه بخوبی طراحی شده است، ویرایش عکس ها برای تنظیم میزان روشنایی و غیره نیز تجربه ای متفاوت از برنامه های عکاسی را برای شما به ارمغان می اورد و زمانی که ویرایش یک عکس را به پایان می رسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 142 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

ازی Raaka! Run to the Jungle شما را در نقش یک شیر به نام راکا ظاهر می کند. راکا را گرفته اند و اسیر کرده اند تا در یک سیرک به اجرای حرکات نمایشی بپردازد. شما وظیفه دارید در سیرک با انجام کارهای مختلف مردم را سرگرم کنید، ولی از وضعیت خود خسته شده اید و قصد فرار از سیرک را دارید و می خواهید به وطن واقعی خود یعنی جنگل باز گردید. زندگی در جنگل آسان نیست، باید با انواع حیوانات وحشی و خطرناک مقابله کنید! برای مثال می توانید بر پشت فیل سوار شوید و مسافتی را طی کنید و یا با پرش و گرفتن عقاب و دیگر پرنده ها کمی از مسافت را پرواز کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

Admin shahab بازدید : 144 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

Admin shahab بازدید : 106 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی SpongeBob Moves In اولین روز زندگی باب اسفنجی را تجربه کنید! در بازی SpongeBob Moves In شما به شهر رویایی خود در زیر آب می روید و باید تا آن جایی که می توانید آن شهر را رونق دهید. شما می توانید در این بازی به ساخت مغازه ها، ساختمان ها و مکان های تفریحی و… بپردازید تا شهر رونق بگیرد و مسافر های زیادی به دیدن شهر بروند.همچنان که شهر زیرآبی خود را پر رونق می‌کنید، قفل شخصیت‌ها، ساختمان‌ها، دکوراسیون و مناطق جدید برایتان باز می‌شود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 108 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی Construction Simulator 2015 شما بیش از ۱۵ ماشین ساخت و اجرای واقعی را به دست خواهید گرفت که توسط Liebherr, Still و MAN با گرافیک های ۳بعدی بسیار باکیفیت ساخته شده اند. فندانسیون یک خانه را توسط ماشین های واقعی اجرا کنید، سیمان را به پنل های دیواری یک کارخانه توسط یک پمپ سیمان بسیار بزرگ بریزید، یا ثبات دست های خود را با به دست گیری تراس های بسیار بزرگ توسط کرن ها امتحان کنید.

Construction Simulator 2015 PC-CODEX

 

Admin shahab بازدید : 99 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Traffic Racer بازی جدید، بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما لذت و هیجان را به صورت واقعی لمس خواهید کرد! می توانید با اتومبیل ها و کامیون های مختلفی رانندگی کنید. در سه حالت مختلف می توانید بازی کنید، حتی قادر به انتخاب روز و یا شب بودن محیط بازی هستید. پس از کسب امتیازهای مورد نیاز می توانید اتومبیل خود را تقویت کنید یا اتومبیل های جدید با ویژگی های مناسب خریداری کنید.این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


Admin shahab بازدید : 122 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

 

 

Admin shahab بازدید : 102 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

 


 

 


 

Admin shahab بازدید : 211 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Sonic Boom Season 1 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم و چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت| 

نام انیمیشن: Sonic Boom Season 1 – فصل اول انیمیشن سونیک ۲۰۱۴

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Sonic Boom نام انیمیشن جدید امریکایی-فرانسوی می باشد که توسط کارخانه ی "سگا امریکا" و همکاری با OuiDo ساخته شده است. این انیمیشن بر اساس بازی Sonic the Hedgehog بوده و می توان آن را به عنوان پنجمین سری تلویزیونی که بر اساس این بازی ساخته شده است دانست. این سری از انیمیشن، اولین سری بوده که با کیفیت HD ریلیز می شود و در آن شخصیت های متنوعی به کارتون اضافه شده اند که می توان از جدیدترین آن ها، به شخصیت های Mayor Fink، Perci و … اشاره نمود. این انیمیشن قرار است که ۵۲ قسمت داشته باشد و …

 

Admin shahab بازدید : 134 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 03 Webrip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت پنجم به پست اضافه شد |

| زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد |

 

 

 

IMDB پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های ۱ و ۲ شبکه نیکلودیون فصل سوم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

 

Admin shahab بازدید : 104 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)


Gravity Falls Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

 

 

خلاصه داستان: داستان انیمیشن مربوط به یک خواهر و برادر دوقلو می باشد که تربیت و بزرگ کردن آن ها به دست عموی آن ها می باشد. عموی آن ها موزه ای با نام Mystery Shack را راه اندازی کرده و در آن مشغول به کار می باشد. پس از مدت کوتاهی، این خواهر و برادر دوقلو متوجه می شوند که در شهر Gravity Falls اسرار بسیار زیادی وجود دارد و وقتی که آن ها کتابی را در جنگل پیدا می کنند، متوجه می شوند که زندگی روزمره آن ها دچار تغییراتی شده است و …

 

Admin shahab بازدید : 134 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor PS3-iMARS

 

 

 

Admin shahab بازدید : 146 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (2)


Gravity Falls Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

نام انیمیشن: Gravity Falls Season 2 – فصل دوم انیمیشن روستای گراویتی فالز

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB 

خلاصه داستان: داستان انیمیشن مربوط به یک خواهر و برادر دوقلو می باشد که تربیت و بزرگ کردن آن ها به دست عموی آن ها می باشد. عموی آن ها موزه ای با نام Mystery Shack را راه اندازی کرده و در آن مشغول به کار می باشد. پس از مدت کوتاهی، این خواهر و برادر دوقلو متوجه می شوند که در شهر Gravity Falls اسرار بسیار زیادی وجود دارد و وقتی که آن ها کتابی را در جنگل پیدا می کنند، متوجه می شوند که زندگی روزمره آن ها دچار تغییراتی شده است و …

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 842
  • بازدید ماه : 3,461
  • بازدید سال : 43,879
  • بازدید کلی : 731,873