loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin shahab بازدید : 171 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Icecream Image Resizer ابزاری ضروری است که امکان ویرایش و تغییر سایز عکس ها را به صورت دسته ای فراهم می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید یک یا چند پوشه را به نرم افزار اضافه کنید و در عرض چند ثانیه انها را تغییر اندازه دهید ، فقط کافیست محل ذخیره سازی را تعیین و روی دکمه Resize کلیک کنید . این نرم افزار از از تمام فرمت‌های گرافیکی مانند JPEG، JPG، PNG، BMP و TIFF پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید ارتفاع و عرض تصاویر را به صورت دستی و یا خودکار تغییر دهید. قابلیت Drag & Drop ، تعیین ابعاد برای استفاده در سایت ها و گوشی ها ، حفظ کیفیت اصلی تصویر و … از ویژگی های Icecream Image Resizer است .


Admin shahab بازدید : 109 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱00 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱9۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

Admin بازدید : 154 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (1)
""به درخواست کاربران""
1410941450_aaa-logo.jpg

AAA Logo یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی لوگو های حرفه ای به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل با بیش از 8500 لوگو آبجکت آماده و بیش از 500 طرح کامل و لوگو زیبا که هریک می توانند بیانگر ایده ای نوین برای کاربران باشند.
محیط کاربری فوق العاده جذاب و سهولت در استفاده را می توان از مهم ترین قابلیت های کلیدی این نرم افزار برشمرد. با توجه به این که هر لوگو برای خود فلسفه ای دارد پس هرکس که بخواهد لوگو طراحی کند می بایست یا یک گرافیست ماهر باشد و یا بتواند به خوبی ایده خود را به طراح منتقل نماید. بهترین راه استفاده از همین نرم افزارهاست که فرد می تواند بدون هیچ دغدغه ای و به سادگی زیباترین لوگو ها را طراحی کند.

AAA Logo که به تازگی نسخه ی جدید آن ارائه شده است، امکان ویرایش تصاویر را نیز دارا می باشد، ضمن این که فرمت های متعددی را هم پشتیبانی می کند تا کاربر بتواند با هر فرمتی که می خواهد خروجی را ذخیره کند، امکان ذخیره سازی با کیفیت بسیار بالا از دیگر امکانات این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AAA Logo:
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- وجود افکت های فراوان
- بیش از 8500 Object آماده
- بیش از 500 طرح لوگو آماده
- استفاده از نهایت کیفیت و ابعاده در ذخیره سازی
- امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان استفاده از تصاویر، متن ها، شکل ها و ... در طراحی لوگو
- عدم نیاز به آموزش خاصی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Admin shahab بازدید : 122 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Designer نام یک نرم افزار در زمینه طراحی آسان و سریع و سپس چاپ پوسترها، بنرها و علامت های مختلف می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ای از پوستر های از قبل طراحی شده می باشد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زاویه و شفافیت عکس ها، دارای قالب ها و طرح های بسیار زیبا در زمینه های مختلف، کاربرد بسیار آسان در استفاده، محیط کار همه کاره با پشتیبانی از Unicode و … اشاره کرد. همچنین پس از ساخت طرح خود می توانید آنرا چاپ کرده و از آن در زمینه های مختلف استفاده نمایید.

 

Admin بازدید : 108 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

dxo.filmpack.cover.jpg

اگر شما یک عکاس حرفه ای می باشید یا دارای دوربین دیجیتال یا دوربین ها حرفه ای با لنز هایی قدرتمند هستید یقینا خلاء یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند را برای ویرایش تصاویر خود احساس می کنید.DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. یکی از ویژگی های بسیار کارآمد که برای افراد حرفه ای در این نرم افزار تعبیه شده است قابلیت تنظیم نور حاشیه تصویر و مدل حاشیه تصویر می باشد به صورتی که می توانید به راحتی با دادن مقیاس به نرم افزار اقدام به حلال کردن گوشه های تصویر نمایید و این حلال را می توانید با زاویه هایی خاص و منطبق با محیطی که تصویر در آن قرار می گیرد تغییر دهید. علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های اماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 920
  • بازدید ماه : 3,539
  • بازدید سال : 43,957
  • بازدید کلی : 731,951