loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin Erfan بازدید : 136 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود سیستم عامل مک OS X Yosemite 10.10.2 Final

دانلود با لینک مستقیم از بت بلاگ

OS-X-10102-main

سر انجام نسخه نهایی OS X Yosemite عرضه شد و شما میتوانید نسخه اصلی (Mac App Store) آن را از سرورصابرفان دانلود کنید.
طراحی این نسخه نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته و به طراحی IOS 7 نزدیک شده ، طراحی تخت ، پانل های شفاف و عدم استفاده از گرادینت های مک ، که به آن ظاهر مدرن تر و زیباتری داده…

Admin Erfan بازدید : 96 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه تلگرام Telegram v3.1.3 اندروید + نسخه کامپیوتر

دانلود با لینک مستقیم از بت بلاگ

 

134

Telegram

ساده، آسان و قدرتمند

امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

نسخه اندروید + نسخه کامپیوتر برنامه!

Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که آخرین نسخه آن را به همراه نسخه کامپیوتر آن در اختیار شما قرار داده ایم. این برنامه دارای امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی می باشد و در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. این برنامه با تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید دارای اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا قابل نصب بوده و حتی نسخه کامپیوتر آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا بر روی کامپیوترهای رومیزی خود بتوانید از آن استفاده و نهایت لذت را ببرید!

 

Admin بازدید : 101 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی Windows 10 AIO | ویندوز 10

دانلود با لینک مستقیم از بت بلاگ

+ کرک و آموزش نصب

Windows 10 Pro 18in1 AIO OEM ESD en-US Aug 2015 یک بسته کامل از سیستم عامل ویندوز 10 کمپانی مایکروسافت است. همانطور که از نام این بسته پیداست ، در این مجموعه 6 نسخه مختلف از سیستم عامل ویندوز 10 در یک فایل گنجانده شده اند. نسخه های AIO از سیستم عامل های ویندوز به کلمه All In One اشاره دارند ؛ بدین معنا که شما با دانلود یک پکیج سیستم عامل ویندوز ، تمامی نسخه های ارائه شده از آن را در اختیار خواهید داشت. برای مثال در این پکیج سیستم عامل Microsoft Windows 10 AIO 6 in 1 ، ما شاهد 6 نسخه مختلف از این سیستم عامل هستیم که می تواند بر روی کامپیوترهای شما نصب گردد. این نسخه ها عبارتند از : Home Premium ، Enterprise و Professional نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ! سیستم عامل ویندوز 10 محیطی جذاب و ساده را به رایانه و لپ تاپ های شما خواهد آورد ، گویی که شما به یک متخصص کامپیوتر تبدیل شده اید ! منوی استارت اکنون بازگشته و شما می توانید مجموعه ای از اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به عنوان Favorite های خود انتخاب کنید. با وجود اینکه تنها چند روز از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 می گذرد ، تاکنون میلیون ها کاربر از این سیستم عامل در دستگاه های خود استفاده کرده اند. Windows 10 با حذف مرورگر پیش فرض و قدیمی Internet Explorer ، با مرورگری جدید با نام Microsoft Edge پا به این عرصه نهاده است. در این مرورگر می توانید یادداشت های خود را به صورت مستقیم یادداشت کنید و از همین بخش آنان را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین با هبره گیری از قابلیت محبوب Cortana3 ، دستورات کوتاه شما موجب اجرای سریع آنان در ویندوز 10 خواهند شد !

در ویندوز 10 می توانید در یک نما ، همزمان 4 اپلیکیشن را به طور زنده ببینید و تمامی آنان را ویرایش کنید. حتی اگر به تعداد بیشتری از این فضاها احتیاج داشته باشید می توانید با ساخت یک دسکتاپ مجایزی این امر را میسر سازید. فروشگاه محبوب Windows Store نیز به طور کاملا یکسان و همزمان در تمامی دستگاه های ویندوزی شما نظیر PC ، لپ تاپ ، اسمارت فون و یا تبلت های شما وجود داشته و می توانید خریدهای خود را به طور مستقیم در فروشگاهی ادغام شده با سیستم عامل انجام دهید. Cortana3 در طول روز همواره با شماست و می توانید از این دستیار صوتی خود نهایت استفاده را ببرید. Cortana3 همچنین بهترین یادآور شماست ! به کمک او هیچ چیز را فراموش نمی کنید و تمامی کارها را در رأس زمان تعیین شده انجام می دهید. Windows 10 اپلیکیشن های شما را به شیوه ای خارق العاده به اجرا می گذارد ! از این پس تمامی اپلیکیشن های شما صرف نظر از دستگاه مورد استفاده تان قادر به انجام وظیفه در انواع نمایشگر ها است. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی Windows 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از بت بلاگ دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های سیستم عامل Microsoft Windows 10 AIO 6 in 1 :

– دارا بودن نسخه های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن 6 نسخه مختلف از قبیل نسخه های Professional ، Enterprise و Home Premium در 2 نسخه 32 و 64 بیتی

– دارای حجم بسیار کم در برابر عظیم بودن پکیج

– معتبرترین پکیج ارائه شده از سوی مایکروسافت

– امکان فعال سازی آسان با فعال سازهای ارائه شده در یاس دانلود

– قابلیت آپدیت سیستم عامل پس از فعال سازی با کرک

– پشتیبانی از ویژگی دستیار صوتی Cortana3

 

– دارا بودن مرورگر جدید و پرسرعت Microsoft Edge

Admin بازدید : 522 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

Blumentals%20WeBuilder%2012.3.0.151  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

 

 

Admin بازدید : 82 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

زغال و گچ همواره یکی از محبوب ترین مواد رسم اشکال بوده اند و این نرم افزار کاربردی به شما امکان می‌دهد تا یک طرح اولیه و طرح نهایی خود را به صورت نقاشی با ذغال یا گچ ایجاد نمایید. این برنامه ترکیبی از ابزارهای طراحی مختلف و متفاوتی می‌باشد که با آن می‌توانید خطوط روشن نازک که انها را بر روی لبه‌های گسترده ای قرار دهید بکشید. همچنین طرح‌های ضخیم و ظریفی را ایجاد کنید. گچ یکی از اولین ابزارهای خلاقانه برای بچه‌هاست که با ان نقاشی بکشند. این وسیله همواره برای طراحی و ایجاد نقشه‌های برزگ در پیاده رو یا کاغذ رنگی ایجاد نمایید. گچ سفید برای برجسته کردن مناطق روشن تصویر بکار می‌رود.

 

AKVIS Charcoal نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

Admin shahab بازدید : 108 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 


Admin shahab بازدید : 171 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Icecream Image Resizer ابزاری ضروری است که امکان ویرایش و تغییر سایز عکس ها را به صورت دسته ای فراهم می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید یک یا چند پوشه را به نرم افزار اضافه کنید و در عرض چند ثانیه انها را تغییر اندازه دهید ، فقط کافیست محل ذخیره سازی را تعیین و روی دکمه Resize کلیک کنید . این نرم افزار از از تمام فرمت‌های گرافیکی مانند JPEG، JPG، PNG، BMP و TIFF پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید ارتفاع و عرض تصاویر را به صورت دستی و یا خودکار تغییر دهید. قابلیت Drag & Drop ، تعیین ابعاد برای استفاده در سایت ها و گوشی ها ، حفظ کیفیت اصلی تصویر و … از ویژگی های Icecream Image Resizer است .


Admin shahab بازدید : 109 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱00 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱9۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

Admin بازدید : 154 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (1)
""به درخواست کاربران""
1410941450_aaa-logo.jpg

AAA Logo یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی لوگو های حرفه ای به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل با بیش از 8500 لوگو آبجکت آماده و بیش از 500 طرح کامل و لوگو زیبا که هریک می توانند بیانگر ایده ای نوین برای کاربران باشند.
محیط کاربری فوق العاده جذاب و سهولت در استفاده را می توان از مهم ترین قابلیت های کلیدی این نرم افزار برشمرد. با توجه به این که هر لوگو برای خود فلسفه ای دارد پس هرکس که بخواهد لوگو طراحی کند می بایست یا یک گرافیست ماهر باشد و یا بتواند به خوبی ایده خود را به طراح منتقل نماید. بهترین راه استفاده از همین نرم افزارهاست که فرد می تواند بدون هیچ دغدغه ای و به سادگی زیباترین لوگو ها را طراحی کند.

AAA Logo که به تازگی نسخه ی جدید آن ارائه شده است، امکان ویرایش تصاویر را نیز دارا می باشد، ضمن این که فرمت های متعددی را هم پشتیبانی می کند تا کاربر بتواند با هر فرمتی که می خواهد خروجی را ذخیره کند، امکان ذخیره سازی با کیفیت بسیار بالا از دیگر امکانات این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AAA Logo:
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- وجود افکت های فراوان
- بیش از 8500 Object آماده
- بیش از 500 طرح لوگو آماده
- استفاده از نهایت کیفیت و ابعاده در ذخیره سازی
- امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان استفاده از تصاویر، متن ها، شکل ها و ... در طراحی لوگو
- عدم نیاز به آموزش خاصی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Admin shahab بازدید : 122 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Designer نام یک نرم افزار در زمینه طراحی آسان و سریع و سپس چاپ پوسترها، بنرها و علامت های مختلف می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ای از پوستر های از قبل طراحی شده می باشد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زاویه و شفافیت عکس ها، دارای قالب ها و طرح های بسیار زیبا در زمینه های مختلف، کاربرد بسیار آسان در استفاده، محیط کار همه کاره با پشتیبانی از Unicode و … اشاره کرد. همچنین پس از ساخت طرح خود می توانید آنرا چاپ کرده و از آن در زمینه های مختلف استفاده نمایید.

 

Admin shahab بازدید : 90 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

Admin بازدید : 108 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

dxo.filmpack.cover.jpg

اگر شما یک عکاس حرفه ای می باشید یا دارای دوربین دیجیتال یا دوربین ها حرفه ای با لنز هایی قدرتمند هستید یقینا خلاء یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند را برای ویرایش تصاویر خود احساس می کنید.DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. یکی از ویژگی های بسیار کارآمد که برای افراد حرفه ای در این نرم افزار تعبیه شده است قابلیت تنظیم نور حاشیه تصویر و مدل حاشیه تصویر می باشد به صورتی که می توانید به راحتی با دادن مقیاس به نرم افزار اقدام به حلال کردن گوشه های تصویر نمایید و این حلال را می توانید با زاویه هایی خاص و منطبق با محیطی که تصویر در آن قرار می گیرد تغییر دهید. علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های اماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید.

Admin بازدید : 132 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

 

rohos.logon.key.cover.jpg

Rohos Logon Key نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

Admin shahab بازدید : 144 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

Admin shahab بازدید : 105 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای بسیاری به منظور فیلم برداری از صفحه نمایش وجود دارند، اما بیشتر آنها یا نمی توانند از محیط بازی های در حال اجرا در ویندوز فیلم برداری کنند و یا اگر هم بتوانند کیفیت لازم را برای انجام این کار ندارند. Dxtory یک نرم افزار موثر و قدرتمند برای ضبط فیلم و درست کردن کلیپ از بازی های کامپیوتری و سایر برنامه هایی می باشد که از تکنولوژی OpenGL و DirectX بهره می برند و جایگزین مناسب برای نرم افزار Fraps بکار می‌رود و سرعت ضبط فایل‌های تصویری بسیار بالایی دارد.برخلاف برنامه فرپس، این برنامه کدک های تصویری زیادی در بر داشته و شما می توانید همه تنظیمات خروجی فایل تصویری خود را به میل خود تغییر دهید.

Admin shahab بازدید : 132 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی بت بلاگ|

 

 

 

 


 

Admin shahab بازدید : 106 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

| Rooted + Mod |

 

Admin بازدید : 115 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

iromusic.jpg

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار آیروموزیک :

–  قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی
–  امکان دانلود ویدئو موزیک
–  قابلیت دانلود فیلم های جدید
–  امکان دانلود سریال های جدید
–  قابلیت پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
–  قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
–  قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
–  قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
–  قابلیت نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
–  قابلیت بروز رسانی خودکار
–  قابلیت به اشتراک گذاری موزیک
–  دارای نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته

 

 

Admin بازدید : 143 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

viber-for-windows.jpg

وایبر Viber یک برنامه برای ارسال پیام و تماس رایگان می باشد و جایگزین مناسبی برای نرم افزار اسکایپ skype است, شما می توانید نرم افزار وایبر را بر روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب کنید و این نرافزار را می توانید بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و در زمانی که گوشی خود را همراه ندارید از آن بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید. وایبر رقیب اصلی واتس آپ برای گرفتن لقب محبوب ترین پلتفرم ارسال پیام و تماس رایگان از طریق اینترنت می باشد. یک تفاوت کلیدی بین وایبر با واتس آپ و نرم افزار اسکایپ وجود داره اینه که تمام مخاطبان گوشی شما که برنامه وایبر را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کرده اند در لیست مخاطبین قابل مشاهده است و شما می توانید با آن ها از طریق وایبر تماس بگیرید در حالی که این قابلیت در اسکایپ و واتس آپ وجود نداره. کیفیت تماس در این برنامه بسیار بالاست و مگر اینکه اینترنت شما ضعیف باشد. برای استفاده از وایبر بر روی کامپیوتر و ویندوز ابتدا شما باید این برنامه رو گوشی و موبایل خود قبلا نصب کرده باشید سپس اقدام به نصب آن روی ویندوز نمایید. همین الان برنامه Viber for Windows 4.4.0 را از سایت بت بلاگ  رایگان دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

Admin shahab بازدید : 103 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Measure Map یک نرم افزار قدرتمند و کم نظیر در زمینه ی محاسبه مسافت از طریق نقشه های گوگل از گروه برنامه نویسی Global DPI مخصوص سیستم عامل اندروید است . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن مسافت مسیر های مختلف را شناسایی کنید و از آن ها با خبر شوید. تمامی این مسافت ها بر اساس نقشه گوگل انجام می شود. بدین صورت که نقشه را باز کرده و دو مسیر را انتخاب می کنید این برنامه جزئیات کامل آن را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه از واحدهای طول: متر، کیلومتر، فوت، یارد، مایل، مایل دریایی، کن، ری، بو و در واحد سطح: متر مربع و کیلومتر، مساحت، هکتار، فوت مربع، حیاط مربع، کیلومتر مربع، هکتار و … در برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin shahab بازدید : 66 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه 45 فونت انگلیسی زیبا و کاربردی

 OpenType Fonts

 

در این نوشته از سایت یاس دانلود مجموعه ای فوق العاده از 45 فونت انگلیسی زیبا و کاربردی را آماده کرده ایم. با دریافت این مجموعه گلچینی از فونت های انگلیسی را خواهید داشت.با استفاده از فونت های گوناگون می توان زیبایی نوشتار خود را چند برابر کرد.این فونت ها به ویژه برای استفاده طراحان مطلوب و بایسته است.این مجموعه با فرمت OTF آماده شده است.امیدواریم شما کاربران بت بلاگ از این مجموعه زیبا لذت ببرید.برای دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 


Admin shahab بازدید : 154 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)


دانلود Blender

طراحی انیمیشن های سه بعدی

 

نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال رایگان به منظور طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی می باشد. صنعت انیمیشن از سال ها پیش به عنوان هنر مهمی در عرصه تکنولوژی مطرح بوده و برنامه های زیادی به منظور طراحی هر جه آسان تر تولید شده اند. اما همه آنها در این عرصه موفق نبوده اند. این نرم افزار با پشتیبانی از ویژگی های پیشرفته نظیر مدل سازی و تایم ستینگ به برنامه محبوبی در این زمینه تبدیل شده است.

با این برنامه امکان ویرایش فایل های ویدئویی و تبدیل آنها به قالب انیمیشن نیز وجود خواهد داشت. منوهای برنامه کاملا هوشمند بوده و امکان استفاده حتی برای تازه کاران نیز مقدور خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار Blender را از سایت بت بلاگ دریافت نمایید.

 

 

Admin shahab بازدید : 96 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود اینترنت اکسپلورر Internet Explorer

Internet Explorer 8 Final + 9 Final + 10 Final + 11.0.0.1

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال 2009 حدود 45% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت بت بلاگ دریافت نمایید.

برخی قابلیت های نرم افزار اینترنت اکسپلورر Internet Explorer :

– پشتیبانی کامل از Web 2
– نمایش هرچه بهتر صفحات وب
– پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
– سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
– امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
– عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
– سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
– اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
– استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
– سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
– پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
– مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
– سازگار با ویندوز XP ، ویستا سرویس پک دو ، ویندوز 7 و ویندوز ۸

Admin shahab بازدید : 100 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)
 

نرم افزار ساخت موزیک Music Maker Jam v1.0.10.1 – اندروید

 

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin shahab بازدید : 95 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار دیکشنری زبان های مختلف Dictionary .NET v6.7.5277.16208

با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و یا لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی مشهود است.Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قدرتمند بر مبنای Google Translate (مترجم گوگل) عمل می کند.

 

Admin shahab بازدید : 97 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار پاک سازی کش ها ۱Tap Cleaner Pro v2.34 – اندروید

 

۱Tap Cleaner نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد . ۱Tap Cleaner می تواند کش ها، اطلاعات تماس، متون اضافه، حافظه برنامه برای آزادسازی فضای تلفن و … را با آسانی انجام دهد. برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود به صورت خودکار کش ها را پیدا می کند و می توانید فقط با یک کلیک آن ها را از بین ببرید و سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. پشتیبانی از زبان عربی و رفع مشکلات نسخه های قبل از ویژگی های این نسخه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Admin shahab بازدید : 118 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (1)

دانلود از یوتیوب با YouTubeGet 6.3.2

YouTubeGet نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 840
  • بازدید ماه : 3,459
  • بازدید سال : 43,877
  • بازدید کلی : 731,871