loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin بازدید : 176 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

چند روز پیش تیزری منتشر شد که به نخستین تریلر فیلم انت‌من یا مرد مورچه ای اما با سایزی بسیار کوچک و به اصطلاح مورچه ای مربوط می‌شد پس از آن سایز اصلی این تیزر منتشر شد تا امروز که نخستین تریلر رسمی این فیلم همزمان با پخش قسمت اول سریال مأمور کارتر در سایت‌های خارجی قرار گرفت ما نیز تصمیم گرفتیم که با انتشار تریلر اصلی آن را در اختیارتان قرار دهیم که حال می‌توانید این تریلر را با کیفیت بالا و لینک مستقیم دریافت کنید.

Admin shahab بازدید : 124 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  White House Down   را قرار بدهیم داستان فیلم از این قرار است که در جریان ملاقات یک پلیس پارلمان به همراه دخترش از کاخ سفید ، توطئه و حمله ای به کاخ سفید شکل میگیرد و حال این پلیس دست به هر کاری میزند تا بتواند جان دخترش ، همچنین رئیس جمهور آمریکا و کل کشور را نجات دهد……. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از بت بلاگ باشید.

 

Admin بازدید : 117 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

X-Men-Days-of-Future-Past-Main-Characters-Poster-960x540

مارول امسال سال خوبی را پشت سرگذاشت. اکران دوفیلم قدرتمند از استدیو مارول و یک فیلم از سونی پیکچرز و یک فیلم از فاکس امسال را جزو خاطره‌‌انگیزترین سال‌ها برای هواداران انتشارات مارول کرد. حال آکادمی اسکار لیست ابتدایی فیلم های کاندید جلوه‌‌‌‌های ویژه را اعلام کرد که دربین این ده فیلم نام سه فیلم اقتباسی از شخصیت‌‌های مارول به‌چشم می‌‌‌‌‌‌‌‌خورد , ..... 

Admin بازدید : 136 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

قسمت ۹ سریال فلش قرار است اولین حضور «رورس فلش» یا «پروفسور زوم» را دراین سریال نشان دهد و همینطور مبارزه وی با بری. این قسمت «مردی درلباس زرد رنگ» نام‌گذاری شده‌است.

.

و اما در قسمت ۹ سریال «پیکان» قرار است الیور کوئین برای بارنخست توسط نسا به‌‌دیدار راس الغول برود. همچنین این دو قرار است یک مبارزه تمرینی نیز باهام داشته باشند. نام این اپیزود «صعود» است.

 به‌روز رسانی: لینک تیزر اضافه شد!

تمامی تصاویر در ادامه مطلب

 

Admin بازدید : 117 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

چند روز پیش شبکه CW تریلری جدید از اپیزود موردانتظار «فلش برعلیه ارروFlash Vs Arrow» منتشر کرد که ما نیز بعد از سه روز برای شما قرار داده‌ایم. همینجا بابت این تاخیر عذرخواهی می‌کنم.

fla108c_0157b

نبرد بین دو دوست!

Admin بازدید : 157 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

از دست ندید

 

قسمت ٨ سریال Falsh , قسمتی كه دو قهرمان و دو یار شبكه CW ، یعنی Green Arrow و Flash با هم به مبارزه می پردازند ، حال كانال آپارات فانتزی كمیك این تریلر را برای شما بینندگان عزیز تهیه و تدوین نموده ، كه در ادامه تقدیم حضورتان میگردد

دانلود در ادامه مطلب 

Admin بازدید : 139 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (1)
مقدمه : خب همانطور که می‌دانید اخیراً نسخه بلوری فیلم تحسین شده‌ی کمیک بوکی امسال یعنی محافظین کهکشان یا همان Guardian of the Galaxy که در طول این مقاله آن را به اختصار GOG می‌نامیم، منتشر شده، و هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از کشف نکات جالب و یا به اصطلاح Easter Egg های یک فیلم کمیک بوکی نیست، پس امروز بر آن شدم تا مجموعه‌ای از نکات جالبی که در فیلم پیدا کرده‌ام را بصورت یک مقاله به اشتراک بگذارم، و تأکید می‌کنم این مطلب برای افرادی که فیلم را ندیده‌اند دارای اسپویلر شدید می‌باشد!
.
.
.
.
.
اگر هنوز اینجایید یعنی که فیلم را تماشا کرده‌اید و اسپویل نمی‌شوید، پس با ما همراه باشید…
از دستش ندید
Admin بازدید : 100 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

چندی پیش بود که هالیوودریپورتر طبق گزارشی حضور تام هاردی، مارگو رابی، ریان گوسلینگ و ویل اسمیت را بعنوان چهار عنصر اصلی فیلم «جوخه‌‌ی انتحار» به‌کارگردانی دیوید آیر تایید کرد. حال خبرها حاکی از پیوستن «جرد لتوJared Let» بعنوان جوکر دراین فیلم به‌‌گوش می‌رسد.

 

به‌گزارش فانتزیِ کمیک به‌نقل از TheWrap، جرد لتو که برای فیلم «باشگاه خریداران دالاس» سال گذشته اسکار گرفت قرار است دراین فیلم نقش جوکر را ایفا کند. همچنین اخباری از حضور لکس لوتر (آیزبرگ) نیز دراین فیلم وجود دارد. 

تصویر در ادامه مطلب

Admin بازدید : 143 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

hl3

تقریبا هفته پیش بود که نخستین تریلر از فیلم جدید استدیو پرکار مارول یعنی «انتقام جویان: عصر الترون» راهی فضای مجازی اینترنت شد. چیزی که خیلی به‌چشم هواداران مهم آمد وجود عصای لوکی بود که درآخر قسمت نخست به‌دست بیوه سیاه با بازی «اسکارلت جوهانسون» افتاد. حال «آدریس آلبا» ستاره میانسال سینمای هالیوود که درفیلم «ثور» نقش هایمدال را داشت درمصاحبه‌ای موضوع جالبی را بیان کرد....

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 3,580
  • بازدید سال : 43,998
  • بازدید کلی : 731,992