loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin Erfan بازدید : 136 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود سیستم عامل مک OS X Yosemite 10.10.2 Final

دانلود با لینک مستقیم از بت بلاگ

OS-X-10102-main

سر انجام نسخه نهایی OS X Yosemite عرضه شد و شما میتوانید نسخه اصلی (Mac App Store) آن را از سرورصابرفان دانلود کنید.
طراحی این نسخه نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته و به طراحی IOS 7 نزدیک شده ، طراحی تخت ، پانل های شفاف و عدم استفاده از گرادینت های مک ، که به آن ظاهر مدرن تر و زیباتری داده…

Admin بازدید : 101 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی Windows 10 AIO | ویندوز 10

دانلود با لینک مستقیم از بت بلاگ

+ کرک و آموزش نصب

Windows 10 Pro 18in1 AIO OEM ESD en-US Aug 2015 یک بسته کامل از سیستم عامل ویندوز 10 کمپانی مایکروسافت است. همانطور که از نام این بسته پیداست ، در این مجموعه 6 نسخه مختلف از سیستم عامل ویندوز 10 در یک فایل گنجانده شده اند. نسخه های AIO از سیستم عامل های ویندوز به کلمه All In One اشاره دارند ؛ بدین معنا که شما با دانلود یک پکیج سیستم عامل ویندوز ، تمامی نسخه های ارائه شده از آن را در اختیار خواهید داشت. برای مثال در این پکیج سیستم عامل Microsoft Windows 10 AIO 6 in 1 ، ما شاهد 6 نسخه مختلف از این سیستم عامل هستیم که می تواند بر روی کامپیوترهای شما نصب گردد. این نسخه ها عبارتند از : Home Premium ، Enterprise و Professional نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ! سیستم عامل ویندوز 10 محیطی جذاب و ساده را به رایانه و لپ تاپ های شما خواهد آورد ، گویی که شما به یک متخصص کامپیوتر تبدیل شده اید ! منوی استارت اکنون بازگشته و شما می توانید مجموعه ای از اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به عنوان Favorite های خود انتخاب کنید. با وجود اینکه تنها چند روز از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 می گذرد ، تاکنون میلیون ها کاربر از این سیستم عامل در دستگاه های خود استفاده کرده اند. Windows 10 با حذف مرورگر پیش فرض و قدیمی Internet Explorer ، با مرورگری جدید با نام Microsoft Edge پا به این عرصه نهاده است. در این مرورگر می توانید یادداشت های خود را به صورت مستقیم یادداشت کنید و از همین بخش آنان را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین با هبره گیری از قابلیت محبوب Cortana3 ، دستورات کوتاه شما موجب اجرای سریع آنان در ویندوز 10 خواهند شد !

در ویندوز 10 می توانید در یک نما ، همزمان 4 اپلیکیشن را به طور زنده ببینید و تمامی آنان را ویرایش کنید. حتی اگر به تعداد بیشتری از این فضاها احتیاج داشته باشید می توانید با ساخت یک دسکتاپ مجایزی این امر را میسر سازید. فروشگاه محبوب Windows Store نیز به طور کاملا یکسان و همزمان در تمامی دستگاه های ویندوزی شما نظیر PC ، لپ تاپ ، اسمارت فون و یا تبلت های شما وجود داشته و می توانید خریدهای خود را به طور مستقیم در فروشگاهی ادغام شده با سیستم عامل انجام دهید. Cortana3 در طول روز همواره با شماست و می توانید از این دستیار صوتی خود نهایت استفاده را ببرید. Cortana3 همچنین بهترین یادآور شماست ! به کمک او هیچ چیز را فراموش نمی کنید و تمامی کارها را در رأس زمان تعیین شده انجام می دهید. Windows 10 اپلیکیشن های شما را به شیوه ای خارق العاده به اجرا می گذارد ! از این پس تمامی اپلیکیشن های شما صرف نظر از دستگاه مورد استفاده تان قادر به انجام وظیفه در انواع نمایشگر ها است. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی Windows 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از بت بلاگ دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های سیستم عامل Microsoft Windows 10 AIO 6 in 1 :

– دارا بودن نسخه های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن 6 نسخه مختلف از قبیل نسخه های Professional ، Enterprise و Home Premium در 2 نسخه 32 و 64 بیتی

– دارای حجم بسیار کم در برابر عظیم بودن پکیج

– معتبرترین پکیج ارائه شده از سوی مایکروسافت

– امکان فعال سازی آسان با فعال سازهای ارائه شده در یاس دانلود

– قابلیت آپدیت سیستم عامل پس از فعال سازی با کرک

– پشتیبانی از ویژگی دستیار صوتی Cortana3

 

– دارا بودن مرورگر جدید و پرسرعت Microsoft Edge

Admin shahab بازدید : 108 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 


Admin shahab بازدید : 90 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 3,524
  • بازدید سال : 43,942
  • بازدید کلی : 731,936