loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin بازدید : 153 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

Alistair Smythe – اسپایدرمن شگفت انگیز ۲

 

Alistair Smythe یکی از کارمندان شرکت آزبورن هست که همیشه به تمسخر مکس دیلون(شخصیت الکترو) میپردازد. نام او یادآور یکی از شخصیت های دنیای کمیک اسپایدرمن است که بعدها تبدیل به یکی از دشمنان اسپایدرمن به نام Ultimate Spider-Slayer شد. او در دنیای کمیک فردی است که بر روی صندلی چرخدار زندگی میکند و بعدها تبدیل به این شخصیت میشود.

بقیه در ادامه مطلب

همان طور که می‌دانید شرکت های فیلم سازی و کمپانی های معروف علاقه دارند نکاتی را در دل فیلم هایشان مخفی کنند تا فقط طرفداران پروپاقرص بتوانند آن ها را پیدا کنند. در این مقاله به معرفی این نکات میپردازیم تا ببینید شما چند مورد آن ها را توانسته بودید کشف کنید؟

۱) از فیلم هالک شگفت انگیز

در این فیلم بروس بنر برای ورود به ساختمان با دادن پیتزا به نگهبان ساختمان به او رشوه می‌دهد و وارد ساختمان می‌شود! آیا میدانستید که این نگهبان بازیگر نقش هالک در سریال دهه ۷۰ این شخصیت بود؟ او که قهرمان سابق بدنسازی بود به خاطر هیکل مناسبی که داشت برای این نقش انتخاب شد. البته خودش می‌گوید که هالک قهرمان دوران کودکیش بوده است!


۲) حضور کوئیک سیلور در فیلم X-Men: Days of Future Past


وقتی کوئیک سیلور پی به قدرت مگنتو می‌برد به او می‌گوید: “تو میتونی فلز رو کنترل کنی؟ مادر منم کسی رو میشناخت که میتونست این کار رو بکنه”.  در کمیک ها مگنتو پدر کوئیک سیلور است. فقط به قیافه فاسبندر در این صحنه نگاه کنید!


۳) حضور دوباره ولورین در فیلم X-Men: First Class

مگنتو و اگزویر به یک میوتانت آشنا می‌رسند و وقتی از او دعوت میکنند که به آن ها ملحق شود، وی پاسخی می‌دهد که احتمالا همگی شما آن را می‌دانید! در فیلم اخیر ایکس من، وقتی ولورین در زمان به عقب برمی‌گردد به سراغ جوانی های اگزویر میرود که در بار نشسته است و وقتی از او میخواهد که به وی ملحق شود، اگزویر نیز کار خود ولورین را تکرار میکند.


۴) صداگذاری های هالک در فیلم اونجرز

تمامی صداهایی که برای غرش ها، فریادها و صداهای هالک در این فیلم استفاده شده همگی همان صداهای بازیگر دهه ۷۰ یعنی لو فرینگو می‌باشد! لو فرینگو همان شخصیتی است که در نکته شماره ۱ تصویر وی را مشاهده میکنید. وقتی تماشاگران میخواستند که هالک حرف بزند صداهایی همچون هالک نابود میکند و تنهام بزار (Hulk Smash! و Leave me Alone) توسط این شخصیت ضبط شده اند.


۵) کمیک کاپیتان آمریکا متعلق به هاوارد استارک

وقتی تونی استارک مشغول جستجو در میان وسایل پدرش می‌باشد، ناگهان در زیر وسایل پدرش کمیکی قدیمی از کاپیتان آمریکا پیدا می‌شود. پدر وی یکی از دلایلی بود که کاپیتان آمریکا به شخصیتی که اکنون می‌شناسیم تبدیل شده است.


۶)حضور Ed Brubaker در فیلم Captain America: Winter Soldier

نویسنده ای که باکی را در دنیای کمیک به زندگی برگرداند همان شخصیتی است که در فیلم هم سرباز زمستان را به زندگی برمی‌گرداند! اِد بروبیکر یکی از محبوب‌ترین نویسندگان دنیای کمیک.


۷) تبدیل شدن سرباز زمستان به کاپیتان آمریکا

در فیلم و در عکسی که مشاهده میکنید باکی سپر کاپیتان آمریکا را در دست دارد. این نحوه ایستادن کاملا مطابق کمیک های کاپیتان آمریکا و مربوط به زمانی است که باکی جانشین کاپیتان آمریکا شده است! آیا این نشانه ای برای همین اتفاق است؟


۸)حضور دکتر Yinsen در آیرون من ۳

در فلش بک ابتدایی نسخه سوم، ما دکتر را مشاهده می‌کنیم که روزی به تونی کمک خواهد کرد که در زمان اسارت در غار اولین لباس خود را بسازد. وی حتی در فیلم اول این ملاقات را یادآوری می‌کند!


۹) شروعی برای اونجرز در آیرون من ۲

در زمانی که همه این رویا را داشتند که ساختن فیلمی با حضور تمامی اعضای گروه اونجرز چقدر عالی است، مارول با نشان دادن این صحنه نشانه هایی از خضور آزگارد را در قسمت های بعدی و در دنیای محصولات سینمایی خود داد!


۱۰) حضور Hawkeye در فیلم تور

در فیلم تور و در حالی که هنوز گروه انتقام جویان تشکیل نشده بود، در صحنه ای ما فردی را میبینیم که در حال تیراندازی هست تا جلوی پیشروی تور به سمت چکش خود را بگیرد. این فرد کمی زیادی آشنا نیست؟


۱۱) پخش شدن شعر کودکانه معروف در فیلم اسپایدرمن شگفت انگیز ۲

در جریان این مبارزه الکترو به سرعت از یک منبع نیرو به منبعی دیگر حرکت می‌کند و همین حرکات باعث به وجود آمدن صداهای موسیقی می‌شود. این صدا مربوط به شعر کودکانه ای به نام“The Itsy Bitsy Spider” است که مربوط به ماجراهای یک عنکبوت می‌شود. لازم به گفتن نیست که پیتر پارکر از این آهنگ دل خوشی ندارد!


۱۲) حضوری آشنا در X-Men Origins: Wolverine

در تریلری که برای این عنوان منتشر شده بود ما تصویر کودکی با موهای نقره ای را مشاهده میکردیم که به نظر میرسید کودکی اورورو مونرو میباشد. تهیه کننده این عنوان اعلام کرد که وی در صحنه ای از فیلم وقتی که گروه از روستایی در افریقا عبور میکنند حضور داشته اما دیگر این صحنه در داخل فیلم وجود ندارد. این حضور در قسمت آخر فیلم نیز قابل مشاهده است. جایی که دختری با موهای نقره ای در حالی که پشت خود را به دوربین کرده در حال دویدن به سمت هلیکوپتر میباشد.


۱۳) گروه ده حلقه- آیرون من ۳

در ایرون من ۱ گروهی تروریستی تونی استارک را میربایند. رهبر این گروه حلقه ای قرمز رنگ به دست دارد. درفیلم دوم یکی از اعضای این گروه برای ایوان وانکو بلیط ورود به مسابقه اتوموبیل رانی موناکو را تهیه میکند. در شماره سوم سری فیلم های مرد آهنی مغز متفکر شرکت A.I.M. اعلام میکند که این گروه به ظاهر تروریستی در اصل گروهی هستند که تحت نظر ماندرین کار میکنند.


۱۴) هالک با خودش روبرو می‌شود – هالک شگفت انگیز

در قسمتی از فیلم فردی به نام استنلی که صاحب یک پیتزا فروشی است به بروس بنر کمک میکند. بازیگر نقش استنلی صدا پیشه نقش هالک در انیمیشن The Marvel Superheroes در سال ۱۹۶۶ بوده است.


۱۵) برج اونجرز ۲ – فیلم اونجرز

در پایان فیلم، تونی مشغول مشاهده نقشه های ساخت عمارت خود است. اگر کمی با دقت مشاهده کنید میبینید که مرکز فرماندهی هر کدام از شخصیت‌ها مشخص شده است. چکش تور، سپر کاپیتان آمریکا و…


۱۶)ظهور Leader – هالک شگفت انگیز

دکتر ساموئل استرنز دارای تخصص سلولی است که احتمالا توانسته راهی برای درمان بروس بنر پیدا کند. در جریان اتفاقاتی که در فیلم میفتد و قصد بازگو کردنش را ندارم، خون آلوده به رادیواکتیو بروس بنر از طریق زخم بازی که بر روی پیشانی دکتر وجود دارد وارد بدن وی میشود و سر او شروع به بزرگ شدن میکند و او شروع به خندیدن میکند و بعد از آن دیگر کسی او را مشاهد نکرده. تمامی این ها نشان از ظهور بزرگترین دشمن هالک یعنی The Leader دارد.

تصویر وی در دنیای کمیک به این شکل بوده است:


۱۷) Arnim Zola – کایپتان آمریکا

برای اولین بار ما تصویر این شخصیت را از پشت یک ذره بین مشاهده میکنیم. در دنیای کمیک ها این شخصیت به صورت کله ای مجازی است که به صورت بازتاب بر روی یک پرده همچون پروژکتور نمایش داده میشود. در قسمت دوم از این سری فیلم ما موفق میشویم که فرم واقعی او را مشاهده کنیم.


۱۸) سپر کاپیتان آمریکا – آیرون من

در نخستین فیلم از سری مرد آهنی، سپر کاپیتان آمریکا در گوشه ای و در حال انجام آزمایشات بر روی آن دیده می‌شود. سپر به نظر ناقص و تکمیل نشده میاید. شاید سپری که شیلد در زمان حال به کاپیتان آمریکا داده است همین سپری باشد که توسط تونی استارک در حال ساخته شدن بوده است. البته کوین فیج تایید کرد که این سپری که مشاهده کردیم همان سپر معروف است اما گفت که فقط به عنوان نکته پنهان بوده و هیچ گونه استفاده در آینده از آن نخواهد شد. شما چه فکر میکنید؟


۱۹) دکتر دونالد بلیک – تور

در جریان فیلم تور برای فرار از دست مامورین شیلد به کمک جین فاستر و اریک سلویگ لباس ها و همچنین کارت شناسایی دوست سابق جین که دانشجوی دکترا و به نام دونالد بلیک بود را استفاده میکند. در کمیک های تور داستان به گونه دیگری هست. بدن دونالد بلیک در کمیک ها میزبان جسم تور هست و او داخل بدن دونالد زندگی میکند.


۲۰) دکتر استرنج- کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی

جاسپر سیتول یکی از ماموران سازمان شیلد بود که بعدا معلوم شد که در حقیقت جاسوس دو جانبه بوده و برای هایدرا کار میکرده است. او توسط کاپیتان و فالکون و بیوه سیاه دستگیر میشود و برای دریافت اطلاعات شکنجه میشود. در جریان شکنجه او مشخص میکند که آن ها هر کسی که از نظر هایدرا خطرساز باشند را به قتل میرساند و در لیست آن ها افرادی همچون بروس بنر، تونی استارک نیز وجود دارد. یکی دیگر از کسانی که او از آن اسم میبرد کسی نیست جز استیفن استرنج که به نام دکتر استرنج شناخته میشود.


۲۱) برج اونجرز۱ – اونجرز

در جریان مبارزه در برج استارک تمامی حروف از بین رفته اند اما طبق عکس فقط حرف A باقی مانده است که نشان میدهد قرار بوده این برج تبدیل به چه بشود!


۲۲) گردنبند بیوه سیاه – کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

بیوه سیاه در جریان این فیلم گردنبندی از یک پیکان در گردن خود دارد. این شاید نشانی از ایجاد رابطه ای رمانتیک بین این دو شخصیت همچون داستان های کمیک داشته باشد.


۲۳) لباس معروف – ولورین

در پایان فیلم وقتی لوگان و یوریکو در هواپیما نشسته اند تا خاک ژاپن را ترک کنند. در همین هنگام یوریکو کیفی را به دست لوگان میدهد و وقتی لوگان آن را باز میکند با لباس معروف خود روبرو میشود. این صحنه از فیلم حذف شده و در نسخه ویژه فیلم قرار گرفته بود.


۲۴) Alistair Smythe – اسپایدرمن شگفت انگیز ۲

Alistair Smythe یکی از کارمندان شرکت آزبورن هست که همیشه به تمسخر مکس دیلون(شخصیت الکترو) میپردازد. نام او یادآور یکی از شخصیت های دنیای کمیک اسپایدرمن است که بعدها تبدیل به یکی از دشمنان اسپایدرمن به نام Ultimate Spider-Slayer شد. او در دنیای کمیک فردی است که بر روی صندلی چرخدار زندگی میکند و بعدها تبدیل به این شخصیت میشود.


۲۵) گربه سیاه – اسپایدرمن شگفت انگیز۲

فلیشیا هاردی دستیار نورمن آزبورن بود. بعد از مرگ نورمن او تبدیل به دستیار هری آزبورن شده است. در دنیای کمیک فلیشیا هاردی نام یکی از شخصیت های کمیک است به نام گربه سیاه که به عنوان یک دزد شناخته میشود ولی با پیتر پارکر و اسپایدرمن رابطه نسبتا خوبی دارد و با او همکاری میکند.


۲۶) نکته معروف پیکسار

A113 شماره کلاس و اتاقی هست که توسط طراحان شخصیت و انیمیشن سازان کمپانی پیکسار اتفاده میشود. به همین خاطر آن ها همیشه این شماره را در تمامی کارهایشان به گونه ای قرار میدهند. این بار نیز در این فیلم به این افراد خلاق ادای دین شده است!


۲۷) آپارتمان ولورین – X-Men: Days of Future Past

اپارتمان ولورین در این فیلم پر از ارجاعات مختلف است. شمشیرهای روی دیوار زمان سامورایی اش را نشان میدهد، تابلوی کوهستان فوجی، حتی پرده های اتاق وی به رنگ لباس معروف وی طراحی شده است.


۲۹) حضور J. Michael Straczynski در فیلم تور

اقای استرازینسکی که یکی از نویسندگان معروف مارول است در این فیلم جزو دسته افرادی است که تلاش میکنند تا چکش معروف تور را از زمین بلند کنند اما او نیز در این کار ناموفق میماند.


۳۰) پروژه پگاسوس – اونجرز

وقتی که کولسون تعدادی فایل را به تونی استارک می‌دهد تا مطالعه کند اسم یکی از آن ها پروژه پگاسوس و پروژه۴۲ است. این ها اسم رمز پروژه هایی است که آیرون من در زمان داستان جنگ داخلی بر روی آن ها کار می‌کرده، زندانی برای ابر شرورها به نام پروژه ۴۲ در مکانی که به نام پروژه پگاسوس شناخته می‌شود. پای پروژه پگاسوس ابتدا در فیلم ایرون من۲ و وقتی که تونی استارک جعبه ای چوبی که بر رویش نام پروژه پگاسوس نوشته شده بود را باز کرد به میان آمد. پروژه پگاسوس مربوط به مکانی بود که توسط گروه شیلد و ناسا برای تحقیق بر روی پدیده های مافوق تصور علم بشر طراحی شده بود و در جریان فیلم انتقام جویان و وقتی لوکی توسط پورتال ایجاد شده به زمین آمد تقریبا نابود شد.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,767
  • بازدید ماه : 1,767
  • بازدید سال : 67,161
  • بازدید کلی : 755,155