loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin بازدید : 166 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

پس از عملکرد فوق العاده ی “مردان ایکس: روزهای گذشته آینده” فاکس قصد دارد قسمت بعدی این سری را با نام “مردان ایکس: آپوکالیپس” روانه پرده نقره ای کند. اما از فیلم جدید مردان ایکس چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار

تاریخی که فاکس برای جدیدترین قسمت مجموعه بسیار پرطرفدار مردان ایکس درنظر گرفته است، ۲۷ می ۲۰۱۶ (جمعه ۷ خرداد ۹۵) می‌باشد. این یعنی این فیلم دقیقا همزمان با قسمت دوم فیلم آلیس در سرزمین عجایب اکران خواهد شد و رقابتی شبیه به رقابت Days of Future Past و Maleficent شکل خواهد گرفت. جهش یافته های مارول قصد دارند یکه تاز باکس آفیس باشند و هیچ رقیبی را تحمل نخواهند کرد.


 

برایان سینگر

پس از سالها دورى از مجموعه ای که در سال ۲۰۱۰ شروع کرد، برایان سینگر در سال ۲۰۱۴ دو مرتبه سکان هدایت میوتانت‌ها را برعهده گرفت و برترین قسمت این مجموعه و یکی از بهترین فیلمهای کمیکی تاریخ (درکنار کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و شوالیه تاریکی) را تولید کرد. او که به استادانه ترین شکل ممکن بازیگران سه گانه نخست مردان ایکس و مردان ایکس: درجه یک را درکنار یکدیگر قرار داده بود، اینبار نیز باید از نسخه ی جوانتر میوتانت ها بهره بگیرد زیرا وقایع فیلم در زمان گذشته روایت میشود.


آپوکالیپس

جهش یافته ها اینبار با چه کسی روبرو خواهند شد؟ پس از سالها رویارویی با مگنتو، آنها با دکتر بولیوار ترسک و سنتینال های مرگبارش پیکار کردند اما اینبار قصد دارند با دشمنی فوق العاده قدرتمند با نام آپوکالیپس رودررو شوند؛ دشمنی که قدیمیترین دشمن میوتانت‌ها بشمار میرود و عقیده دارد ضعیفتر ها همیشه بازنده اند و همواره اصل جنگل برقرار است. او که در کلیپی در انتهای X-Men: DOFP نمایان شد، دشمنی خطرناک بشمار میرود. اما او چقدر قوی است؟ ولورین قدرت خوددرمانی دارد، استورم صاعقه را کنترل میکند، بیست قدرت بدنى بالایی دارند، سایکلوپس اشعه لیزر شلیک میکند، و به همین ترتیب هر عضو مردان ایکس قدرت خاصی دارد اما نظرتان چیست کسی پیدا شود که تمام این قدرتها را بصورت یکجا داشته باشد؟! سرانجام عطش ۱۴ ساله ی طرفداران مردان ایکس (از جمله خود من) برای دیدن یک ابرشرور که واقعا “ابر”شرور باشد به پایان رسیده است و شاهد یک سوپرویلین تمام عیار خواهیم بود. شکست ناپذیری (ولورین)، قدرت مافوق بشری (بیست و کالسس)، تلپورت (کیتی پراید)، پرواز (مگنتو)، و حرکت اجسام (جین گری) تنها بخشی از نیروهای آپوکالیپس است. همه چیز خوب بنظر میرسد اما نگرانی ای که در این زمینه وجود دارد، برایان سینگر است! او هیچوقت نتوانسته از پس شخصیت های منفى بربیاید، در ایکس من و ایکس۲ مگنتو از شخصیت پردازی خوبی بهره نمیبرد و سنتینال های DOFP نیز پتانسیلی برای ابرشرور بودن نداشتند.



سن بازیگران

پس از آنکه فاکس اعلام کرد قصد دارد فیلم “مردان ایکس: آپوکالیپس” را بسازد، مسئله ای که به موضوعی داغ در بین هواداران ایکس من مطرح گشت سن جهش یافته ها بود. وقایع DOFP در سال ۱۹۷۰ میلادی میگذشت (البته زمان حال نیز در فیلم نمایش داده میشد) و “آپوکالیپس” در سال ۱۹۸۳ سپری خواهد شد. این یعنی برایان سینگر مجبور است بازیگران جوان تری را برای شخصیت های سایکلوپس و استورم انتخاب کند.


پروفسور چارلز اگزویر

وقتی اسم پروفسور ایکس را می شنویم، به یاد جیلز مک آووی در “درجه یک” و “DOFP” می افتیم که جزو بازیگران خوشتیپ سینما نیز بشمار میرود! اما در طی مصاحبه ای که وی انجام داد، اعلام کرد که موهایش را در “مردان ایکس: آپوکالیپس” از دست خواهد داد و پروفسور ایکسی خواهد شد که در سه گانه نخست ایکس من دیدیم.


جهش یافته های “درجه یک”

 همانطور که گفتیم، فیلم حدود ۱۰ سال بعد از DOFP روایت میشود و برطبق خبری که چند وقت پیش منتشر شد، برایان سینگر از بازیگران First Class استفاده خواهد کرد. جیلز مک آووی در نقش پروفسور ایکس جوان و مایکل فاسبندر نیز در نقش مگنتوی جوان بازیگران اصلی فیلم هستند و جنیفر لارنس هم در نقش میستیک حضور خواهد یافت. بغیر از استورم، جین و سایکلوپس، خزنده شب (Nightcrawler) نیز جزو میوتانت های فیلم است.

برایان سینگر درخصوص بازیگران فیلم گفته است که هسته ی اصلی این فیلم را پروفسور ایکس (آووی)، مگنتو (فاسبندر)، بیست (نیکلاس هولت) و میستیک (لارنس) تشکیل خواهند داد اما تعدادی از میوتانت های اصلی نیز درکنار این چهار نفر خواهند بود. شایعاتی مطرح شده اند مبنی بر آنکه ولورین (هیو جکمن) در فیلم نخواهد بود اما میدانیم که نبودن ولورین قطعا مساوی است با شکست تجاری فیلم زیرا مخاطبین سینما عموما فیلمهای ایکس من را با ولورین میشناسند و مهمتر اینکه نیازی به تعویض بازیگر نیست و میشود با تکنیکهای بصری چهره هیو جکمن را جوانتر کرد.



ولورین

اصلی ترین عضو مردان ایکس، ولورین با چنگال های جذابش پس حضور در ۵ فیلم مردان ایکس (ایکس من، اتحاد مردان ایکس، آخرین ایستادگی، درجه یک، روزهای آینده گذشته) و ۲ فیلم اختصاصی (ریشه های مردان ایکس: ولورین، ولورین) آماده است تا یکبار دیگر نقش آفرینی محبوبترین کاراکتر مارول (پس از مرد عنکبوتی) را تجربه کند. درضمن او قرار است در قسمت دوم فیلم اختصاصی ولورین نیز بازی کند.



گامبیت

از کاراکتر های اصلی مردان ایکس که بگذریم، به تازگی خبر میرسد قرار است شاهد حضور شخصیت گامبیت در سینما باشیم و گفته شده بزودى فیلمی اختصاصی از روی آن نیز ساخته میشود، اما او پیش از فیلم اختصاصی اش در فیلمی دیگر معرفی خواهد شد و چه فیلمی بهتر از “آپوکالیپس”؟ گامبیت که چانینگ تاتوم ایفاگر نقشش خواهد بود، قادر است اجسام را با انرژی جنبشی شارژ کرده و از آنها ب عنوان اسلحه استفاده کند. البته هیچ خبر رسمی ای مبنی بر حضور وی در فیلم ایکس من نیست اما برایان سینگر گفته است احتمالا از او استفاده خواهد کرد.
در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مهمی را که از عظیمترین پروژه ی سینمایی فاکس بعد از آواتار، یعنی X-Men: Apocalypse در اختیار داریم گردآوری کرده و در اختیارتان بگذاریم. این پست یکی دو هفته قبل از اکران فیلم، با اطلاعات کامل و جامع بروز خواهد شد. پس یادتان نرود فانتزی کمیک را همیشه دنبال کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 312
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 2,416
  • بازدید سال : 67,810
  • بازدید کلی : 755,804