loading...
بت بلاگ | دانلود سرایی برای شما
Admin بازدید : 407 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

مکس پین 3   Max Payne 3

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

 

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

 


 

» شما می توانید بازی Max Payne 3 را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مکس پین 3   Max Payne 3

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
CPU: Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent
RAM: 3GB System RAM
Graphic Cars: NVIDIA GeForce 450 512MB RAM
or AMD Radeon HD 4870 512MB RAM

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/Vista (32 or 64 bit)
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent
RAM: 3GB System RAM
Graphic Card: NVIDIA GeForce 480 1GB RAM
or AMD Radeon HD 5870 1GB RAM

 

» نام فارسی: مکس پین ۳
» نام انگلیسی:  Max Payne 3
» ناشر: Rockstar Games
» تاریخ انتشار: May 12, 2012
» سبک بازی: اکشن – ماجراجویی

 

» طریقه نصب و اجرای بازی: ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools یا نرم‌افزارهای اجرای فایل ایمیج اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را نصب نمایید.
پس از نصب آپدیت ها ، به محل نصب بازی رفته و فولدر profiles را پیدا کنید. حال این فولدر را در آدرس زیر کپی نمایید:
C:\Users\YOUR USERNAME\Documents\Rockstar Games\Social Club
» حتما قبل از اجرای بازی سیستم خود را به کل از اینترنت قطع نمایید. رعایت این نکته که بازی به اینترنت متصل نباشد از اهمیت زیادی برخوردار است. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۰٫۵ GB

 

مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3
  دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۷ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۸ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۹ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۱۰ : لینک مستقیم
مکس پین 3   Max Payne 3  دانلود قسمت ۱۱ : لینک مستقیم

 

» شما می توانید پکیج کامل بازی Max Payne را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مکس پین 3   Max Payne 3

 

» همچنین شما می توانید پکیج‌ کامل بازی Max Payne 1,2,3 {هیتمن ۱,۲,۳,۴ و igi 1,2 به عنوان هدیه} را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای مشاهده محصولات اینجا را کلیک کنید.

مکس پین 3   Max Payne 3

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ادامه به کار بــت بـلـاگــ راضی هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1312
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 470
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,454
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 41,438
  • بازدید کلی : 729,432